Sunday, June 21, 2020

Cherry ice cream チェリーアイスクリーム


Cherry ice cream

チェリーアイスクリーム

What to do with all the cherries? Two years ago, our cherry tree produced over 100 kilos of cherries. Two years later, we have 60 pots of jam left out of the 120 we had made. This year, the neighbours will receive some, the rest will be used to make low-calories ice cream, milkshake and liquor. Some pictures of today's harvest.

すべてのサクランボをどうするか? 2年前、私たちの桜は100キロ以上のサクランボを生産しました。 2年後、私たちは私たちが作った120ポットのうち60ポットのジャムを残しました。今年、隣人はいくつかのサクランボを受け取り、残りは低カロリーのサクランボのアイスクリーム、ミルクセーキ、酒を作るために使用されます。今日の収穫の写真









No comments:

Post a Comment

Lavender day ラベンダーデー

Towards the end of the summer it is the right time to create lavender sachets. The lavender has lost its violet color already, it has dried ...